Anden Kongebog 17:7

Bibelen på hverdagsdansk (BPH)
Nordrigets indbyggere blev sendt i eksil, fordi de dyrkede afguderne og derved syndede imod Herren, deres Gud, som havde ført dem ud af fangenskabet i Egypten.